Piekna Szwajcaria, a w niej chytry Szwajcar…

Cze!!!

 

dawno już tu nie pisałem, a jest co pisać… Dużo pozytywów, ale ja ciągle widzę przewagę negatywów, nie wiem może dlatego, że tak chce to widzieć, może tak Mi łatwiej na to patrzeć i mieć to gdzieś. Ostatnimi czasami jakoś czas tak szybko zapieprza od weekendu do weekendu. Kiedyś się czekało tak na weekend, aby się napić z kolegami, a teraz góry góry góry. Sam nie wiem, czy to dobrze, czy źle, ale czas da odpowiedz na to pytanie prędzej, lub później… Ogólnie smutno jakoś dzisiaj:(

Czasami człowiek zadaję sobie takie pytania dziwnie np. Dlaczego??? Dziwne myśli np. po co! I dziwni ludzie coś tam zawsze nam sprezentują! Czasami dostaje takie strzały, że rozkładam ręce i nic więcej, zresztą myślę że to tak u każdego funkcjonuje, ale jeden mówi o tym więcej, a jeden mniej. Ale cóż zrobić, jutro nowy dzień i nie zapowiada się lepiej:( Posłuchajcie piosenki i czytajcie dalej…

 

Piękna Szwajcaria już gdzieś kiedyś pisałem o tym, ale nie pisałem o chytrej mentalności tutejszych ludzi. Kraj przepełniony obcokrajowcami, porobione limity, ale jakoś cały czas coraz więcej ludzi!!! Tania siła robocza i zachłanność materialna koniec kropka. Nie widzę tu innego celu, a jak ktoś widzi to proszę się w komentarzu wypowiedzieć. Rożnie się słyszy o Polakach, że ok, że mniej ok no i nie ok, jakieś tam maja podzielne zdania. Ale jak Polska to alkohol, kradzież to słyszę osobiście najczęściej nie tylko od Szwajcarów. Smutne to, ale szkoda, że nie widzą swoich problemów i oceniają z góry innego!!! Odzywam się chamsko z zapytaniem, a u was jak jest??? I tu się przeważnie temat zmienia!!! Nie wiem, czy wszyscy Szwajcarzy, ale większość co znam nie trawi tak zwanych JUGOLI!!! Jugol- zły człowiek, bandyta, nierób itp. poważnie nie słyszałem nic innego. Mistrzostwa świata w Brazylii trwają, osobiście stawiam na finał Hiszpania-Niemcy! Szwajcaria tam gdzieś jest i nawet wygrała mecz. Jak ktoś oglądał to widział, że o wyniku meczu zadecydował rodowity Szwajcar mocno opalony urodzony gdzieś w Bernie, bym powiedział!!!  W drużynie Szwajcarskiej może 3 Szwajcarów i nie wiem, czy z krwi i kości, ale za to 7 Jugo w składzie!!! Tu już się pogubiłem, dlatego że Szwajcarzy się tak podniecają wygrana, wszędzie wiszą flagi, chwalą swoją drużynę itp. ale żaden nie powie, że SCHAISSE JUGO piszą pozytywna historie Szwajcarii. Rozumie to tak, że nie ważne kim jesteś, ale jak przynosisz korzyści to jesteś najlepszy, bo jesteś Szwajcarem, albo za chwile będziesz. Tak funkcjonuje Szwajcaria, i tu nie chodzi tylko o piłkę nożną, Ci co tu mieszkają to widzą tu wszystko co i z czym się je. Nigdy na pytanie ,,Jak w Szwajcarii” nie odpowiedziałem, że super, aczkolwiek chciałbym tak odpowiedzieć… Nie wiem, czy pisałem o kurczakach hmmmm, mam chwilę to napisze.

Każdy wie co to kurczak. Było kiedyś referendum, odnośnie tego że na 6 kurczaków rodzi się 4 zdrowe, a te dwa są zabijane. Szwajcarzy krzyczeli, ale to nieludzkie!!! Za parę dni było referendum odnośnie aborcji i to było jak najbardziej ludzkie. Tu już nic nie napisze, bo jak ktoś tego nie rozumie, to już nie zrozumie! Amen!!!

 

 

Pozdrawiam

g.

 

Dodaj komentarz