Psycha siada!!!

Cze!!!

dawno już tu nie pisałem, a dzieję się tu coś każdego dnia…

prawda, czy  to mit? Ktoś powiedział o Szwajcarii w tym kraju chce się żyć, tak śpiewa Farben Lehre i coś w tym jest, bo ładnie tu,drogi dobre, powietrze Alpejskie,  na wsi prawdziwa wieś, co czuć i widać w mieście prawdziwe miasto, co widać i czuć jak zawieje;) wszyscy strasznie mili, dziękują, proszą, pozdrawiają, czasami przesadnie, ogólnie wszystko tu jest,a każdy do każdego zęby szczerzy, bo mają białe. AHA jeszcze gdzieś wyczytałem, że więcej kotów jak małych dzieci tu jest, ale z takimi uczuciami to kot też człowiek i mniej zje 🙂

 

…wszystko gra i trąbi jak zespół Kombi, ale spotkałem wielu już Polaków, którym psycha tu siada i spotykam cały czas, a ile jest tajemniczych;););) O co chodzi??? Prace każdy ma, mieszkanie też wynajmuje, stać go na rachunki, szaleństwo i można odłożyć, coś tam zawsze ktoś robi coś, niby się tu wszyscy rozwijają, oczywiście za Polska nikt nie tęskni w ogóle Polska beeeee, a na pytanie dlaczego beeeee 99% odpowiada ,, A co tam robić” jedna myśl, która się nasuwa w odpowiedzi i wam chyba też to ,,gówno,, !!! Około 40 mil ludzi w Polsce nic nie robi??? Co za bzdury!!! (https://www.youtube.com/watch?v=xBWH4-QSlsE) Może nie maja wszyscy tyle kasy, nie wszyscy maja prace, takiego nowoczesnego życia, ładnych dróg, takich samych mebli w kuchni i białych ścian w domu, ale większość ludzi żyje szczęśliwie z tego co wiem!!! Takie dwa inne światy na tym świecie;)

Żadna tajemnica, że mi się przytrafiły problemy z psycha, jakieś dwa lata temu, dostałem takiego kopa w dupe i dlatego teraz między innymi  czytacie tego, takiego bloga. Człowiek żyję, wszystko ok, je rosół, a tu nagle powietrza brakuje i serce wali jak dzwon… życie, życie, życie!!! Póki co się mam jakoś tam, tu mam się też… Inni mają dużo gorzej!!! Dziękować Bogu, za to co się ma i do przodu!!!

408990_258654627532860_226451277419862_739088_1781683744_n

Na dzień dzisiejszy wiem, że jakbym był w Polsce to moje małe marzenie, byłaby dalej marzeniami, a tak już za chwile będę mógł podskoczyć i powiedzieć udało się, a jak już spadnę po skoku pytanie, Ile za to wszystko zapłaciłem? będzie nieuniknione i nie chodzi tu o kasę i chyba tego się muszę bać… Po 17 nie o marzenia w życiu chodzi tylko…:(

Nikt nie tęskni, wszyscy szczęśliwi, wszyscy spełnieni, połowa już Szwajcarami, ale dlaczego psycha siada???

MATERIALNE ŻYCIE?

POGOŃ ZA KASĄ?

TĘSKNOTA ZA POLSKĄ?

UDAWANIE ŻYCIA?

NIEZARADNOŚĆ?

ZARADNOŚĆ? itp, itd, myślę, że coś dla siebie znajdziecie też, zawsze możecie w komentarzu napisać swoje fobie;)

 

A to może tak jak z moim mieszkaniem???   Wszyscy mówią, że ładne, przytulne, zmywarka,pralka i opiekarka;), ale jest koło tartaku i chodź ma tyle zalet to trociny przy otwartym oknie potrafią zmienić jego wygląd!!!

Strasznie długi temat, na który mi strasznie ciężko pisać i nie mogę wyczerpać tematu w jednym poście, bo nie potrafię. Myśl za myślą gdzieś się tam rodzi, a pisze co myślę i tak to wygląda!

Ja tu jeszcze wrócę;)

 

Pozdrawiam

g.

 

 

4 thoughts on “Psycha siada!!!

  1. Może tak się dzieje dlatego, że te kilometry dzielące nas od Polski, jakakolwiek by ona nie była sprawiają, że jesteśmy słabsi. Może żyjąc za granicą, nie ważne jak długo, nie ważne ilu przyjaciół mamy wokół siebie, czujemy się obco, nie czujemy się, jak w domu…Może to tęsknota osłabia naszą psychikę. A może po prostu coś nas zraniło na tyle, że nie czujemy się na siłach wykonywać najprostszych czynności, a co za tym idzie, życie zaczyna nas przerażać.
    Rano przeczytałam Twój wpis i jakoś pomiędzy bieganiem za Szymkiem i robieniem masy różnych rzeczy, cały czas przewijał mi się ten post przez głowę 🙂
    Tak, czy inaczej najważniejsze że jest już dobrze. I jak to ktoś kiedyś powiedział, „lepiej przeżyć, a potem żałować, niż żałować że się tego nie przeżyło”.

  2. Dziki Dziku jak to przeczytałam to ….. cóż mogę napisać, albo zrobić? dzisiaj głośno na koncertach zaśpiewać : Szwajcarię!! Polska mieszkam w Polsce! …. szkoda, że dziś nie poświrujemy niebawem to nadrobimy!!

Dodaj komentarz