12 raz na Rigi, ale tak bezpiecznie to jeszcze nie byłao;)

Cze! Witam! Sajonara! Dobry wieczór, albo wieczór Dobry!

 

ile już razy byłeś na Rigi??? A chyba już 10 razy!!! Właśnie, że nie!!! Z braku laku naliczyłem, że sobotnie wejście w celu obserwacji zachodu słońca było 12 i to wiadome, że za chwile dalej się w tym pogubię, dlatego że zabieram tam wszystkich RAZ pierwszy w Alpy.

 

Rygi 1789 m, dwie godziny dobrego trekingu, bardzo fajnymi ścieżkami!!! Zabieram wszystkich na Rigi, dlatego że tam mega jak dla mnie i mega za każdym razem jak tam jestem! Może dlatego, że to był mój pierwszy szczyt w Alpach, a co pierwsze to zazwyczaj najjjjjlepszejsze! Bardzo ładny widok na Vierwaldstattersee, Pilatus i osamotnione Mythen x2.

DSC_0455 Pilatus,

DSC_0588Mythen, po prawej grosse, a lewej kleine,

ogólnie Rigi, dla wszystkich małych i dużych też, wszystkich serdecznie polecam o każdej porze roku!!!

 

Zachód słońca troszkę słabo, bo na zachodzie deszcze padał, ale za to jaki wschód i północ, ale to na zdjęciach gdzieś na końcu:) Kiedyś, gdzieś z kimś tam skończyłem Bezpieczeństwo Publiczne i chociaż wszyscy poszliby ze mną na szlak(wraz z prof. Chmielnickim) to i tak nie czułbym się bezpiecznie;) Bezpiecznie czułem się, dlatego że na na szlaku, aż 4 pielęgniarki;););) które poleciały sobie z samego rana do Ugandy i tego im zazdroszczę, że tam sobie są, a ja tu pisze post:( Byli ze mną też znajomi, którzy chodzą ze mną już od jakiegoś czasu, chwała im, że chodzą i się nas nazbierało 9 sztuk!!! Zaplanowane było ognisko, które się odbyło, ale papryki pieczonej nikt nie planował;) Zejście bardzo ostrożne i jak pomyliłem na chwile szlak już przy autach, to wszyscy myśleli, że sobie żartuję, ale nie żartowałem. Słyszałem pierwsze odgłosy paniki, ale na szczęście za 100 metrów wszystko się wyjaśniło. Wchodziłem tym wejściem 10 razy, ale jeszcze nie schodziłem, a że była noc to stało się:) Bardzo pozytywny zachód słońca na Rigi, bez słońca!!!

 

Piątek po pracy idę na którąś z Mythen w tym samym celu, i zapraszam wszystkich nawet serdecznie!!! Startuje z Brunni o 19…,

a tu jeszcze obiecane zdjęcia!!!

DSC_0476

DSC_0499

DSC_0521

DSC_0527

DSC_0546

DSC_0589

DSC_0622 papryka pieczona na Rigi;)

 

Pozdrawiam

g.

 

 

1 thoughts on “12 raz na Rigi, ale tak bezpiecznie to jeszcze nie byłao;)

Dodaj komentarz