Dla Ciebie bo to Twój pomysł!!! ,,Patyk na szlaku”

Cze!!!

 

z braku laku i świeżości mózgu napiszę coś innego, coś może głupiego, ale prawdziwego!!!

Kiedyś w lesie, kiedyś na spacerze, kiedyś w niedziele, kiedyś szczerze, kiedyś z kimś na szlaku, kiedyś zapytałem o czym napisać na blogu bo nie miałem tematu??? A napisz kiedyś o patyku!!!

P

I

S

Z

E

!

bo to piękny patyk, leżący pięknie w lesie na pięknym szlaku w piękny niedzielny dzień i prawdopodobnie leży tam pięknie do dziś!!! Leży tam z kumplami patykami, robi klimat na szlaku jak i decyduje o samopoczuciu przechodzących tam turystów!!! Leży tam BO tam właśnie jest jego miejsce, pomyślcie sobie, że jesteście gdzieś na szlaku, a tam leży w miejscu patyka butelka po wódce. Osobiście samopoczucie u mnie spada, ale znam takich co by im ślina ciekła do samego szczytu:) Patyk na szlaku jest tak ważny jak kapusta w bigosie, BO bigos bez kapusty to jak szlak bez patyka,

bo to bez sensu,

bo nie wiem jak,

bo jakoś dziwnie,

bo jakoś niepozytywnie,

bo wspomnieniowo dziś i wczoraj,

 

 

bo zawsze chciałem napisać kolorowo!!!

 

Pozdrawiam

g

 

ps. Przyjaźń jest cudem, bo pochodzi spoza nas,
jest darem,
bo nie mamy jej dla siebie’

 

8 thoughts on “Dla Ciebie bo to Twój pomysł!!! ,,Patyk na szlaku”

  1. Hey. Coś sie kolego taki filozof z Ciebie robi – za parę lat będą mówić , że taki Tischner z Alp.pozdrowionka przy niedzieli.

      • Jaki ten świat mały…ja też takiego znam 😉
        A taki patyk może mieć niesamowitą historię.

        P.S.Byłeś już na Metallice?? Bo ja już jestem po i ciągle jestem pod ogromnym wrażeniem. Dali radę i to jak!

    • Witaj Kaczerbicho!!! Myślałem, że odpowiedziałem na Twój komentarz. Bilet na Metalice musiałem odsprzedać, dlatego że byłem w tym momence w Francji i chciałęm zdobyć MB, ale się nie udało. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje, że za chwile zobacze Twoich chłopaków i Ciebie oczywiście;)

Dodaj komentarz