Jak wierzyć góralom, mówiłi do trzech razy sztuka;)

Cze!!!

Sperr Sperr Sperr przy 3 podejściu, jak dla mnie trudną ścieżką i pog0da się załamał po czym wyraźnie zaznaczyła kierunek chałupa!

DSC_0121

Zobaczy zawodowiec i powie kurcze gość nie może zimą  2tysięcznika  zdobyć i pewnie powie o la Boga;)  Pewnie bym mu odpowiedział, że jak zdobędę tyle, co on to i tak nie będę zawodowcem tylko dalej ogrodnikiem;) Sam jestem ciekawy jak będzie wyglądał ten blog za rok, za dwa… Kurcze myślę, że zawstydzę WOŁA swoją upartością  i wybieram się w najbliższą sobotę na Sperr jak pogoda beeedzieee!!!

Jeśli chodzi o warunki panujące w górach to na moje oko te najgroźniejsze lawiny se zeszły

  DSC_0071

,ale śniegu jeszcze sporo, bardzo mokry i bardzo utrudnia wędrowanie

DSC_0084.

Strasznie dużo śniegu ubyło przez dwa tygodnie i strasznie czuć już wiosnę w górach też, co mnie bardzo cieszy i myślę, że już po świętach zabieram się ostro do dzieła, aczkolwiek 2tysięcznik, który widzę z okna jakiś strasznie biały i coś dopadało dziś:(

Sobotnie wyjście coś mnie nauczyło, w ogóle przy każdym wyjściu coś się uczę, nie wiem jak przy zdobywaniu wyższych partii Alp, ale zimą czekan i raki to coś bardzo cennego.

DSC_0146

DSC_0091

DSC_0063

DSC_0116

DSC_0114 mistrz drugiego planu;)

DSC_0148

Pozdrawiam

g.

1 thoughts on “Jak wierzyć góralom, mówiłi do trzech razy sztuka;)

Dodaj komentarz